مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 شهریور 1401 ساعت 19:222022-09-10حوادث

درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر


تازه عروس 20 ساله که در یک مهمانی به مادر شوهرش توهین و بی احترامی کرده بود با دادخواست طلاق همسرش روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آنها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است.

ما الان تقریباً 3 ماه است ازدواج کرده ایم و با هم در یک خانه زندگی می کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی سازد ؛مدام با هم بحث می کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی ارزش با هم درگیر می شوند.

جناب قاضی از نظر من هر دو آنها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند ،البته همسرم بیشتر مقصر است ،چرا که جواب مادر من را با لحن تند می دهد و الان من دیگر توان ندارم سازش بین آنها ایجاد کنم؛ گفتم بیایم اینجا بلکه شما فکری به حال ما کنید.

قاضی رو به زن جوان کرد و گفت: شما واقعاً به مادر شوهرت بی احترامی می کنی؟ زن جوان که حدود 20 سال داشت، گفت: جناب قاضی مادرشوهر و خواهرشوهرم زبانشان مثل مار نیش دارد، مدام در زندگی ما دخالت می کنند و نظر می دهند.

به عنوان مثال روز نامزدی از لباس و آرایش من در میهمانی ایراد گرفتند ،خیلی تا الان تحمل کرده ام ،اما دیگر نمی توانم سکوت کنم و باید جواب بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر

درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر